miércoles, 2 de noviembre de 2011

Castanyada i Tot Sants en BTT

Dia 01/11/11 la Castanyada Ruta per La Fageda

La temporada ja esta acabada i ara toca entrenar molt pera prepara el 2012 i comença forts.. Venien uns dies de festa de La castanyada i Tot Sants i estenien que aprofita per pugue entrenar. Bueno el dilluns dia 1/11/11 vam anar de ruta de bTT al Faig Pare en Jordi Bonfill, muntem a la Senia en Cotxe per no fer tant de asfalt i arranquem desde el Pantano per la Pista de Terra cap amunt! fins arriba a final de Pista on fariem cap al Faig Pare. On fariem la parada per esmorzar algo i agafa forçes, tronariem agafar agafar pista per anar en busca de la Senda de Cova de Bous, una senda molt llarga en alguna muntada de senda pero la majoria  era tot a baix. la senda ens donaria a la pista que habiem muntat avans i alli un cop mes pista a baix. Un dia molt bo!! feia dies que no sortia en Jordi ja que te poc temps i esta en bon estat de forma!!! un bon dia de BTT!!!

Dia de la  Tot Sants Travessia de Caro a Casetes Velles

Dia de Tot Sants, despres dels dies anteriors i per la inseguretat del mal temps.. tot i aixi vam anar a fer la travessia de Caro a Casetes Velles. Sortim de Jesus a les 8h del mati i pujariem per la carretera de Roquetes a Caro, on a la falda del Port habia quedat en el meu germa Toni Jove, ell no estaba masa fi ja que estaba tapat per el costipat i perque habia pasat febra, aixi que u tenia be ja que jo tambe feia 4 dies que no paraba, bueno seguim la carretera amunt fins arriba al restaurant del Port on agafariem la psita de Fredes on ens desviariem a una pista tallada per fer la travessia de casetes Velles.. com se nota que es tardor, tots els abres grocs i rog,,, la veritet que feia goig i valia la pena a ver muntat en bici.. bueno seguim la travessia  fins arriba a una senda on ens tocaria ferma bici al coll. una volta arribem dalt baixariem la pista fins arriba a baix al Mas de Barberans on alli el meu germa Toni marxaria cap a Santa Barbara. Jo vaig seguir la ruta dels barranc on donaria fins a la Raval de Crist i fins a Jesus. un altre dia perfecte de BTT!!!

Bueno un altre fin de Semana satisfet!! Encara que no habia cap cursa a estat prou be i prou intens!! Ara a prepara els 2 dies que marxem als Ports on dormirem a Beseit!! a cuidarse amics i ens veiem a la Proxima Cronbica!! AGUR!!